Äta bör man, annars fucking dör man

För sisådär två veckor sen skrev jag;
"Men nu blire diet fram till sommaren, så nej Andreas vi ska inte baka brownies.."
Kan redan nu säga, DET GÅR INTE. Det går verkligen inte!
Eller okej, det kanske går, men inte fan mår jag bra då. Jag mår bra i samvetet, men inte i själen. Jag måste kunna äta vad jag känner för och är sugen på. Jag har några kilo jag behöver tappa som jag har lagt på mig under hösten/vintern, men jag tror jag vet ett bättre sätt att göra det på, då samtidigt må bra:
 
1. Äta det jag är sugen på, dock i små mängder.
2. Öka proteinintaget, och samtidigt minska på kolhydraterna.
3. Motionera varje dag, plus hårdare träning 2-3 ggr i veckan.
4. Minska stress, sova mer, äta på regelbundna tider och dricka mycket vatten.
5. Samtidigt må bra psykiskt.

Håller för fullt på med att smälta min proteinrika lunch för att sen promenera ner till gymmet.
Redan på god väg vill säga!




Kommentarer
Postat av: Emma

Vadå tappa några kilon? Du är ju inte ens tjock :O?



Sv; Åh, vad kul! Tack så jättemycket :D

2009-05-03 @ 22:47:32
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: Veronica

Som sagt.. man önskar ju lätt att man säg ut som förrut :P Kanske inte ska tänka så..

Hehe ingen orsak! :)

2009-05-03 @ 22:50:22
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0