Broder Daniel - Shoreline



Lyssna på låter förfan! Så jävla bra. Samma låt som jag la upp häromdagen, fast nu med Broder Daniel.

Helseg dag, en sån där dag man bara vill gå och gräva sin grav. JAG ÄR TRÖTT PÅ SKOLAN! Helt less. Som vanligt när det ä mycket måste jag lista upp allt: (Nu är det allt fram till lovet som gäller)
  • Matteprov
  • Skriva klart labbrapporten i biologi
  • Spanska nationella hör&läsförståelse
  • Historiaprov
  • Läsa klart engelskaboken
  • Kemiprov
  • Nationella matte B
  • Svenska inlämningsuppgift
  • Riksprov i kemi
  • Biologi inlämningsuppgifter
  • Spanska uppsats
FUCK THIS SHIT, jag vill ha sommarlov!

Träffade iallafall min vän Marcus ett tag efter skolan, alltid lika trevligt. När jag kom hem låg det en helt fräsch Veckorevyn och H&M katalog och väntade, iih!
Imorgon är det bad på idrotten med klassen, det ska bli kul :)
Nu tror jag att jag ska ta en dusch nu, för att sen krypa ner i sängen.


It's all up to you, to show me it's real this time.'


Kommentarer
Postat av: Mandy

åh jävlar va mycket vi har :|

2009-05-12 @ 17:32:32
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Veronica

skoja intee :(

2009-05-12 @ 18:11:40
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: issa

shoreline är bättre med anna Ternheim:)

2009-05-14 @ 20:20:17
Postat av: Veronica

aa, den är ggrym båda tkr jag :)

2009-05-14 @ 22:37:11
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0