De där regnet

Sitter här och jobbar på min argumenterande uppsats i svenskan om fildelning.. det går väl sådär. Så jävla typiskt mig att röra ihop allt till en jävla stor smet och sen helt plötsligt kommer jag ex. inte ihåg vad det är jag egentligen skriver om, eller vad jag tycker om saken. Får helt enkelt finslipa på det sista imorgon..

Bjuder väl på lite bilder från dagen;


Söt klänning min syster hade köpt med sig hem.



Vad ska man säga om min och Marias tur till brödet och fiskarna? Hittade ett skärp för ynka 10 kronor, träffade på en dam som gick runt med en gammal barnvagn från 80-talet med matvaror i, inte nog med att hon hade cykelhjälp på huvudet också. Jo men det kan ju vara så att en atombomb kraschar rakt ner i affären och alla dör förutom hon, för hon bär ju cykelhjälm.
När det var dags att cykla hemåt öste regnet ner, underbart att jag hade gladiatisar, kortärmat och strumpbyxor på mig just det tillfället. Glöm det där jag sa förut om att jag gillade när det regnar ute, det var en myt.
Jag känner mig iallafall stolt över att ha handlat ett secondhand skärp idag, ett steg närmare en bättre jord kanske? Jomen visst, för att jag köper ett skärp.. keep on dreaming.
Nu tror jag det är dags att sova, ska ju som sagt få en pajad sovmorgon imorgon..


Kommentarer
Postat av: linn

jahaaa, visste inte att du har haft tandställning :)

2009-05-28 @ 13:53:05
Postat av: Veronica

hehe, joru :)

2009-05-28 @ 16:19:30
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0