De dära med att cykla på höger sida

Okej, jag måste ha fötts utan den där kunskapen, den som skiljer på höger och vänster. Alltid hör jag gubbar(oftast dem) ropa efter mig "DEN DÄR SIDAN SKA INTE DU CYKLA PÅ!!". Och jag blir alltid lika förvirrad och arg, jag cyklar väl vartfan jag vill?! Idag när jag var på väg hem från friskis mötte jag en man det första jag gjorde, och den förvirrade blicken han gav mig, den fick mig att inse att jag kanske var i lite fel position, på vänstern alltså. Först då sa det klick och jag höll högern hela vägen hem.. Vi får se hur länge det håller med övningskörningen.

Nu äre så att det är riksprov i kemi på tisdag (på hela boken!!) och jag har princip inte pluggat någonting. Det blir helt enkelt ett sistaminuten plugg a la vevve, precis som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Virr

hahah vevve:p cyckla kanske inte är din grej

2009-06-01 @ 12:50:00
Postat av: Veronica

haha, jag som jämt cyklar:P vart jag än ska. typ.

2009-06-01 @ 18:20:36
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0