Den stora släktträffen

Då var detta överstökat, rätt skönt eftersom jag bara uppfattade det som allmänt rörigt. Kan verkligen förstå att mamma och alla hennes kusiner tycker det är kul, som vet mer om alla. Och så mormor och alla hennes syskon såklart. Men jag och mina kusiner, vi satt där och stirrade på alla nittio pers(att det bara var mormors sida är fan sinnessjukt) och iaf jag kunde inte sätta många personer på plats.
Men god mat var det iallafall, och otroligt vackert väder ute, love it!
Eftersom vi var på Vallby fridluftsmuseum(vad är det för ställe att vara på?!) så gick vi självklart runt och kollade på djuren där. Världens sötaste kultingar! Hade lust att ta upp en och gosa, om inte minst ta med mig en hem! Dock krossade pappa den drömmen. En sak som är säker är att en minigris placeras som etta på min önskelista till min sjuttonårsdag.
Här kommer bilderna från idag:



okej, den där bjuder jag på!


happyfaces


haha, jag älskar er


typ.. släktingar?




haha.... namnskylt.. -.-
som om det kunde bli mkt värre, moha




adde muskel?


några kusiner


morfar och mormor




mina griiisar!!




en sån där nära-döden-upplevelse




en get(?) som inte visste hur den skulle komma ner. sött!




glassigt






min tuffing


fuckface, but I love the view














ett djur gav visst upp








vår söta syssling Leja sjöng Pippi Långstrump










sötnos!


slutade med att jag och andreas
hittade en muffin och sprang


Skulle egentligen träffa linda, men jag känner att jag är så trött att jag inte orkar med det ikväll. Ska skriva klart det här inlägget och publicera det, sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på film. Ska ju trotts allt vara på handledarkursen för körkortet imorgonbitti redan vid tio. Och sen har jag massor av annat jag också måste hinna med att göra imorgon också.. så jävla tröttsamt.
Jag tänker mig en klippa, när man står på den ser man ut över det stora blå. Jag står högst upp på klippan med allt mitt ansvar i min hand. När det kommer en stark vind tar jag sats och kastar iväg ansvaret med all kraft jag har, som tillsist plumsar ner i i djupet för att aldrig mer återvända.
Det vill jag göra den 12 juni i år, fast mitt ansvar skulle då kanske vara en sten. Den dagen börjar jag mitt livs näst sista sommarlov, som varar iallafall i några veckor. Bara för en härlig känslas skull.

Det här inlägget skrev jag ihop på fan två timmar! Så går det när man heter Veronica och ska börja städa och tvätta bort smink mitt i allt.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: linda

fina bildeer :D<3

2009-05-10 @ 11:07:04
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

haha tack :D<3<3

2009-05-10 @ 13:42:16
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0