FÖR mycket ilska

OBS, du som inte har lust att läsa om hur gnällig jag jämst ska vara, läs inte det här inlägget!

Håå, fyfan vad jag har en dålig dag, idag IGEN. Under spanska nationella ville jag bara resa mig upp och skrika&gråta, och samtidigt kasta saker omkring mig.

Positiva saker idag :    
  1.  Sovmorgon
  2.  The voice - gör min morgon
  3.  Det är tydligen klassfest nästa vecka?
  4.  MVG på matteprovet
  5.  Fint väder
  6.  Min syster har bakat kladdkaka (inte första gången)
Negativa saker idag :
  1. Sov dåligt
  2. Mådde skit redan när jag vaknade
  3. Orkade inte koncerntrera mig i skolan
  4. NATIONELLA I SPANSKA KUNDE INTE HA GÅTT SÄMRE = IG
  5. Det är kallt ute
  6. Jag måste börja med historian trots att kroppen säger ifrån
Det där kändes lite bättre, att få ur sig det. Även fast jag vet att man egentligen inte borde behöva det.
Jag orkar tamefan snart inte mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0