Fucking jävla allergi

Helluu igen, inte länge sen jag skrev - men jag har faktiskt ingenting bättre för mig. Förutom att lyssna på håkan.
Har väl vaknat upp ordentligt nu iallafall, om jag ens har fått någon djupsömn överhuvudtaget, jag HATAR pollen! Det förstör mitt liv.
Blev väckt av att Maria ringde (som vanligt " vafan vevve jävla sömntuta!"), och igår när jag skulle sova ringde ett fyllo som jag aldrig fick stopp på. Ibland undrar jag om det kanske skulle vara underbart om telefoner inte fanns.

Men iallafall, ska ner på stan om några timmar och fika. Efter det solning, och kanske lite styrketräning.
Men först: På med biknin och ut i det fina vädret!


I know I'm cool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0