Godmorgon

Direkt efter att jag hade publicerat inlägget inatt upptäckte jag att jag hade suttit min tröja bak-o-fram. Alzheimers säger jag bara! Okej det kommer bli ett jävla tjat om det där från och med nu.

Glömde föresten också få med att jag tog årets första dopp på Framnäs igår. Eller dopp och dopp, jag gick sakta men säkert ner för stegen tills jag hade doppat hela kroppen till axlarna. Det var sviiinkallt!

Just nu sitter jag och min lilla sötsak till syster på balkongen och får i oss lite frukost. Vi har legat i sängen hela morgonen och gjort fake- pruttljud, haha så torr humor. Snart ska vi ta en filt och ut och lägga oss i det fina vädret och lapa sol. I'm gonna be brooown!

Whops nu rycker hon här och säger att vi ska bada, oh nooo.

Kisses


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0