HEEEELG!!

Ibland får jag sånna ryck att jag inte vill skriva vad jag ska göra/har gjort, för det är ändå ingen jävel som bryr sig egentligen. Iallafall inte om oss "okända" bloggare. Man har bara en liten tvängstanke att man måste läsa vad folk skriver i sinna bloggar, bara för att liksom. Så känner jag just nu, känns bara extremt fåningt att sitta här och berätta massa ointressant fakta. Men jag ska försöka ändå.

Slutade redan 10.10 idag, efter dagens enda lektion. Inte direkt värt att gå till skolan för att se när Jan blandar olika alkoholer (kemi, okej?), och själv(jag alltså) spillde ut etanol över hela camillas block efter att ha snortat någon konstig blanding som luktade aceton. Det kändes som hela näsan var påväg att brinna upp!

Idag är det ingen vanlig fredag, för jag ska inte sola. Eller jo kanske, vi får se om jag kanske går ut och lägger mig en stund i solen efter att jag har tagit en tupplur. Nu är det ju en hel extra dag helg nästan! Det firas med att åka ner på stan om några timmar och kanske shoppa lite?
Men först: Operation blå naglar!


Varför inte ha mobilen på sig om dagarna hjärtat?
Det verkar inte som många har haft det idag, vad är det med folk?


Kommentarer
Postat av: linda

förlååååt du vet spex ;)<3<3

2009-05-15 @ 19:57:06
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

haha aah, nu vet jag ;)<3<3

2009-05-15 @ 20:02:29
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0