Måndagmåndagmåndagmåndag

Jag hatar måndagar!
Man är alltid jättetrött och oftast på så dåligt humör..
Som tur är så är det inte en sån Måndag idag. Visst är jag trött.. men otroligt glad iallafall. Att jag lyckas i det här mysiga skitvädret?!
Har uppskattat regnet till viss del till och med. Det lukar ju så gott ute, den där speciella "regn-lukten". Och att känna regnet droppa över hela håret, och strunta fullständigt i hur det sen kommer att se ut. Men absolut mest för att man förknippar regn med en kväll under en filt med en kopp te i handen. Jag gillart.

Är också överlycklig pågrund av att jag är ledig imorgon! Vi har den så kallade "tänk-om" dagen, och jag hade tänkt att åka ut till min mormor och jobba ihop lite pengar, som går till aidsdrabbade familjer, så att de största syskonen också ska få känna på hur det är att vara barn(när föräldrarna har dött av sjukdomen och dem blir de ansvarstagande i familjen). Men eftersom att vädret är så dåligt så ska jag få pengarna i förskott så ska jag jobba en dag när solen lyser istället. Fast iofs har jag fysik jag behöver trycka in i huvudet till på onsdag, fan att det alltid ska vara något.

Två dilemman:

1. Ska jag behålla väskan jag inpulshandlade i helgen?


Den är ganska liten, bara 19x15 cm.
Funderar på att kolla runt efter en större innan jag bestämer mig..

2. Vilken klänning passar att ha på helgens stora släktträff?

     eller    
Mamma tycker att den gula är för kort,
men visst är den aningen finare?
- ursäkta dålig bildkvalité.. och tryck som vanligt för förstoring!



Riktigt skön låt, den fastnar på hjärnan.


Kommentarer
Postat av: Memph

Gula ju ;O

2009-05-05 @ 17:16:56
Postat av: Veronica

visst ser den bättre ut? :)

2009-05-05 @ 18:05:41
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

ja =)

2009-05-05 @ 21:38:11
Postat av: issa

gula och JA du ska ha kbar väskan!

2009-05-05 @ 23:06:49
Postat av: Veronica

hihi okej beboo:)<3

2009-05-06 @ 15:45:12
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0