Nattinatt

Hej.. jag är så trött att jag nästan nästan slocknar, men fick en snilleblixt att jag skulle skriva en rad eller två.
Alice ligger precis brevid mig i soffan, och Maria i sängen. Gissa vad dom gör? Sover. För typ 10 min sen hörde jag nått om:
Alice; Nejmen vevve vi stannar här inatt, eller hur Maria?
Maria; Nej jag kan inte, ska ju och kolla på kossorna imornbitti.
(haha, Maria har fått bra rykte här. Hon ska se när kossorna springer ut för säsongen imorn x)
Dem kom iaf underfund med att de skulle cykla hemåt så Maria slapp cykla ensam. Men nu blev det visst tyst.

Den här kvällen har jag och Maria bakat äppelpaj och poppat popcorn, till det såg vi Mannen utan ansikte, hjäälp. Alice kom förbi efter ett tag och medan Maria slocknade satt vi och skrattade så vi höll på och kissa på oss, vi saktade ner videos så alla fick jättemörka mansröstar. Sjukt kul!

Nu vaknar dom visst till här,


Ta mig tillbaka till Åre va?


Kommentarer
Postat av: Alm

Hahahhahaha jag dör det var så jävla kul

2009-05-03 @ 12:45:35
Postat av: vevve

hahahahah sjuuukt! :D

2009-05-03 @ 12:49:34
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0