Sommarväder

Idag när jag låg i solariet satt maria utanför och väntade, när jag kom ut hade jag 11 olästa sms från henne:

18.30Bebboo
18.30:  Åh den här låten e bra
18.31Det är ganska varmt här fan
18.31Nej men usch nu blev jag bajsnödig
18.32Oj nu slockna de visst
18.32Betyder det att tiden e slut ?
18.33Hallå hallå kom ut :-)
18.33Host
18.35Hello bebboo:*
18.36Ibland känner jag mig lite ensam om nätterna
18.37I SEE DEAD PEOPLE

Haha som sagt, hur många hjärnceller?

Nu äre lite brådis, ska packa en väska sen cykla med linda & filip och hyra film, blir förmodligen kvar där inatt.
Köpte föresten klänningen idag, men inga skor. Höll på och krångla som fan där, hade glömt bankomatkortet osv.. Menmen, en annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0