El fin de semana

Hola amigos, nej juste skulle ju inte säga så..
Omg, fick just den här hunger-panik känslan, jag måste hämta en smoothie!
brb

20 minuter senare..
Sådär, en sur jävla smoothie, ingen banan hemma. Toppen!
Min familj är fan hopplös.. Pappa springer runt och sjunger hög och fult samtidigt som han kastar handukar runt sig och tjatar om tvätt. Mamma gnäller på vår egen lilla surunge om att hon ska skynda sig så dem hinner i tid till gympan.
Vart fan tog fredagslugnet vägen?

Äntligen är det helg! Har dock fullt upp, något jag inte uppskattar just för tillfället. Skulle vara skönt med en helg då man kan göra absolut ingenting, bara vara liksom.
The bigbigBIG släktträff är ju imorgon.. och jag håller verkligen tummarna för att jag vaknar på ett bra humör, så jag orkar vara trevlig mot alla släktingar haha. På kvällen får vi se om jag och Linda kanske ska ta årets första dopp? Jag lovar, jag kommer banga ur.

Nu ska jag duscha och se om jag fick någon färg i solariet, sen måla naglarna innan jag och martina ska åka och kolla på fotboll :) Hoppas det blir kul.. och att det inte regnar. Och så hoppas vi på att det är många snygga killar som spelar ;)


Inte långt kvar nu, 4991 yeah!    
 
 
Är det möjligen saxmannen som har varit framme och klippt håret av någon?


Snygg gladiatorsandal?
Måste ha ett par till avslutningen!




Och jag är fortfarande lika ego som vanligt,
Puss på det!


Kommentarer
Postat av: Dude

vad för match?:O

2009-05-08 @ 20:54:36
Postat av: Veronica

vik - franke

2009-05-08 @ 22:51:05
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Dude

aha, trodde de var riktigt fotboll...

2009-05-09 @ 10:07:55
Postat av: Veronica

vilket det var också.

2009-05-09 @ 10:40:48
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Mandy

sv; hihi, tack veronica! :)

snygga gladiator!

2009-05-09 @ 18:06:11
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Veronica

nemas problemas :)

hehe ja visst varom ;D

2009-05-09 @ 21:02:58
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0