Nattblogg

Min pappa har helt plötsligt fått för sig någonting, han tycker inte om att jag går klädd i bikini "nej men klä på dig, du kan ju inte ligga på balkongen och visa upp dig" (småironisk). Antingen har han börjat blivit religiös, eller så har han helt plötsligt upptäckt att hans lilla dotter faktiskt snart är en vuxen kvinna.

Nu sitter jag här med en kopp te i handen, har precis tagit ett långt och härligt bad medan resten av familjen har kollat på Robinson.
Var som sagt hela eftermiddagen och pressade i solen på Framnäs. Träffade Lina för först gången på skitlänge, fan vad vi måste börja ses oftare! Som tur var brände jag mig iallafall inte, kanske på grund av denna sköld av solkräm jag hade täckt mig med?

Okej, nu börjar jag bli lite orolig här. Jag har tappat bort två st örhängen (såklart den ena i varje par) inom loppet av en vecka, och innan det har det varit massa andra saker jag har glömt/tappat. Kan det vara så att jag börjar drabbas av alzheimers? Jag som aldrig har varit sån förut..

Som vanligt har jag fått ihop det här inlägget på typ.. två timmar? Men jag skyller på den där jävla nattfjärilen som attackerade mig. Min syster kom precis in till mig och frågade vad jag håll på med egentligen "jag gick in på toa och så hör jag aa! poff! bam! aaaaa! " Och då är det i andra änden av lägenheten. Nu sitter den iaf mosad på min tv, och där ska jäveln få sitta! Ligger dessutom te över hela golvet. Så gåre när vevvsan är i farten. Hoppas bara att jag inte väckte mamma och pappa.

Nu blir det lite blandade bilder från helgen som man som vanligt trycker på för att se större, sen är det dags att sova.


Inte ens efter ett år på NV vet Linnéa vad 2g är för något..
- Eller kan det vara så att Veronica stavade grr med två g?


What a feeling


Jag har fått en drake i mitt rum.. fast han är rätt blyg


Rolig kväll igår! Bjuder dessa vackra bilder jag är med på..


Världens sötaste var överlycklig över att hon kan skriva "hejdå" på skrivbordet - med näsan.


Och så dagen.. undra föresten hur jag lyckades förstöra mina brills?!


Kommentarer
Postat av: Mandy

hehe mysig helg du har haft! :)

2009-05-31 @ 17:49:17
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jaa verkligen! Hur har din helg varit?:)

2009-05-31 @ 20:50:18
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0