1:a advent

Idag har jag en sån där feelgood dag. Sitter här med en kopp te och läser "Ny kraft med Blossom" - och energin bara kryper i kroppen! Kan knappt vänta till jag kan ge mig ut på en löprunda igen. LIVSENERGI!
Ska väl snart ta och börja göra mig i ordning. Ska börja med att träffa Issapissa på en fika på stan - det kommer krylla av folk där eftersom det är skyltsöndag. Efter det ska jag träffa upp Lindabinda för ett träningspass. Känner verkligen hur jag behöver bygga upp mängden muskler i ryggen. Har tänkt träna minst 3 gånger nästa vecka, skönt när vi inte har så mycket i skolan. Fysjutton va underbart. Skulle fan inte sitta fel att bli träningsnarkoman. Som gubben i min trapp, kommer ut varje morgon med sin tävlingscykel, trasiga tröja, cykelhjälm och superhjälte skor, och cyklar sedan flera mil. Måste fan hånka på någon dag, fniss vad jag skulle ligga långt efter honom med min Pärlan till skrotcykel utan plingklocka.

Tänkte nu läsa klart kapitlet sen värma lite awesüme köttfärssås.

Har inte tänkt påt, men titta vad ljushårig jag är!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0