Söndag.

Nattblogging precis som vanligt, men det är faktiskt pågrund utav att blogg.se segade sönder tidigare idag. Och just nu känner jag att jag hellre skriver lite här, än att jobba på min idrottsuppgift.. hehe.

Idag hade jag tänkt tat lugnt hemma (precis vad typ hela mitt lov har bestått av det vill säga), men Maria drog med mig ner på stan. Jag förstår inte varför man inte shoppar på söndagar för? Det är ju knappt några folk alls på stan då, värt att trängas med alla andra på lördagarna liksom. Men okej, på söndagar har ju Gud besämt att vi ska vila, så jag fattar.. Fick iallafall med mig en laddare till mitt kamerabatteri (äntligen kan jag ta kort!), nylonleggings och lite hudvårdsprodukter hem. Pengarna börjar ta slut, fan vad det svider.

 

Här kommer bilder på grejerna jag köpte igår(känns lite ovärt att visa egentligen menmen):

 

Stor tröja med knappar och en sjal.

 

Skitmysig, stor stickad tröja

 

Stor herrskjorta

 

Partyklänning!

 

Pennor&sudd till skolan, ögonskugga, torrshampoo, två nagellack,
två par örhängen och så underkläder.

 

Två par strumpbyxor nu när det börjar bli lite kyligare, jag vet inte om man ser skillnaden?
Dem till vänster är iallafall randiga, dem andra inte.

 

Många stora tröjor, just the way I like it. I like them big! (du måste ha sett Madagaskar 2 för å fatta de där)

 

Jaja, need my sleep. Har sånn jävla ångest över de kommande veckorna. VAAAARFÖR VALDE JAG NV?!

 


Kommentarer
Postat av: amanda

jätte fin blogg! :)

HAHA moto moto <3

2009-11-02 @ 16:50:33
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0