Jag får liksom ingen ordning

Hej!
Vet att jag inte har uppdaterat på ett tag.. det är för mycket negativt i mitt huvud just nu, och jag har inte haft lust att leka emo-kid. Det känns bättre att ha stunder för sig själv och fundera, och inte minst prata med folk man har nära hjärtat. En sak är iaf säker, och det är att jag njuter av varje lyckorus, som kommer när humörsvängningsmätarn har lust att ta sig upp till ytan en stund. Längtar till nästa gång det är dags att bli "hög på livet", när man för en lång tid känner att ingenting kan bli bättre!

Den här veckan har varit riktigt skön, slutade 11.40 i måndags, samma sak idag och imorgon slutar vi klockan ett. Det behövs verkligen, för just nu har vi så himla mycket att göra. Man känner att man inte riktigt räcker till faktiskt. Eller tiden kanske det är. Matten har inte börjat bra det här året, jag vet inte vad det kan bero på. Självklart är det riktigt svårt, men en sak är jag säker på, jag kan om jag vill. Måste bara hitta tid och motivation.

Imorgon är det dags för klassfest, fan va kul de ska bli! :D


Stöpte ljus ute hos mormor i söndags, precis som traditionen lyder!
Gjorde mitt spiralljus för tredje året i rad, men det blev dock inte mycket mer,
eftersom jag mådde dåligt och sov halva dagen i mormors säng.


Nu ska jag ta ett steg i rätt riktining,
sätta mig vid köksbordet med lite skolböcker och mellis.
Efter det ska håret bli ljusare! :D
Puss och kram, skumbanan


Kommentarer
Postat av: Mandy

fifan va kul vi hade igår, jag hoppas du också känner så? :D:D

2009-11-14 @ 14:30:44
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0