En sjuk Veronica

Hoj! Kanske dags att lämna några livstecken. Mår dock inte det bästa kanske. Men det ska allt bli bättre snart. Skööönt att ligga hemma och glo på O.C. och måla tånaglarna dagarna i enda. Synd bara att man lyckas vända dygnen helt fucked up eftersom illamåendet och det magonda hindrar mig från min skönhetsömn :(
Käkar vita mackor, blåbärsoppa och avslagen cola 24/7. Har gått ner nästan 4 kilo nu på två veckor, fan va musklerna har börjat lagt sig. Inte bra! Vill trääääna.
Måste försöka läsa klart min engelskabok, har typ 300 sidor kvar.. Den, matte- och samhällsprov väntar nästa vecka. Känner mig så jävla körd så det inte är sant. Need alcohol this weekend!

GRATTIS KUSIN IDA, 13 ÅR IDAG! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, VEVVVE! Hoppas du kommer att bli frisk snart. Saknar er alla, kram

2009-11-05 @ 17:32:16
Postat av: linn

är demivegetarian dvs. äter fisk och skaldjur;)



förresten så har vi skjutit upp samhällsprovet till V. 47 och svenskaprovet till måndag V.48 :)

2009-11-05 @ 18:30:14
URL: http://linnzie.blogg.se/
Postat av: Mandy

Krya på dig!! :)

2009-11-05 @ 20:45:36
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0