Lördag!

Igår vankades det klassfest för hela slanten.. och vilken kväll det vart! Det var så jävla många tillfällen jag höll på att tvävas för jag inte fick någon luft, haha. Några nåmnvärda saker som hände under kvällen är väl ändå killarnas otroligt sexiga lapdance, simon som gick vilse när han skulle cykla hem, så vi fick gå ut och leta efter honom, och såklart linns lilla missöde med att tappa mobilen i toan när hon satt och kissa.

Tänkte dra ett bakfylledonken-besök idag med erica&co, men det kändes lite för slitet för det. Även fast jag klunka i min en halvliter vatten och massa alvedon innan jag somna igår.

Lite helsnygga bilder från NV08Colour(flow?):


äskar Simons utklädnad!

 

Nu ska jag sminka mig lite, sen åka ner på stan och fika med mallanbrallan!

 


Kommentarer
Postat av: linn

skicka bilderna till mig sen:D

2009-11-15 @ 00:54:16
URL: http://linnzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0