Martina Lindgren 17 år!

Igår fyllde världens bästa vän år, och eftersom jag inte hann göra ett kort till henne, så tänkte jag "göra" ett här.

Grattis(i efterskott) på din dag!!

Du är den bästa vännen jag någonsin kommer att ha,
med dig har jag kul natt som dag.
(orkar inte rimma mer..)
Det är skönt att ha en person som dig,
en sån som alltid lyssnar och förstår, och som man kan lita på till hundraelva.
Att vi inte ens behöver inte öppna munnen för att förstå varandra,
och oftast har lika åsikter om saker,
det kan ju inte betyda någonting annat är att vi är menade att vara vänner.
Du är en sån person man kan sitta och prata med timmar i sträck, det blir liksom aldrig tråkigt!
Jag hoppas vi kommer vara vänner för-all-tid, för du ska veta att du betyder så otroligt mycket för mig.
Jag älskar dig bästa vän!

Måste nämna någonting kul Martina sa till mig en dag ute på hennes gård när vi var runt 11 år:
"Vevve vi är lika, min pappa har sagt det"
På den tiden var jag lång(som alltid), tjock, hade kort blont hår och blåa ögon.
Martina var kort, smal, hade långt brunt hår och bruna ögon.
Förstå att jag fick mig en rejäl tankeställare där.



våren 06


sommaren 08


sommaren 09

Jag hoppas att du hade en bra födelsedag, min stora flicka!

önskar:
VVVVVVVeevv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0