Pigg som en mörtjävel

Såå, vad ska man hitta på inatt då?, jag menar något måste man ju göra medan John Blund letar sig hit. Vafan kan han inte skaffa sig en GPS för? Allt skulle ju bli så jävla mycket enklare då liksom..

Klunka hostmeducin? Pilla sig mellan tårna? Dra fram damsugaren och börja städa lite?
Nejfan, tror jag kör på att försöka trycka in spanskaglosorna vi har till imorn(alltid bra och börja någon gång), läsa i min bok (bara 260 sidor kvar nu!) och kanske försätta titta lite på O.C.

Vi får se hur långt jag kommer.


Har kommit på hur jag fungerar. Blir jag sjuk innan det är dags för ett stort prov eller liknande(som jag inte har förberett mig inför), så blir jag alltid överlycklig över tanken över att ha en hel dag hemma och kunna plugga. Vilket bevisar att jag kanske inte är så sjuk trotts allt?
Fast den här gången har jag faktiskt varit hemma för att jag har trott att jag ska spy hela tiden(har aldrig hänt iofs), men kul att sitta under en genomgång och märka att det faktiskt är på gång. Nu när jag så gott som har blivit av med det där knäppa, så har jag dragit på mig en sjukt jobbig hosta. En sån där som täpper till hela luftröret, men inte går att hosta upp. Kul att då och då bli illröd i fejan och knipa efter luft. Riktigt skoj.


Noway att jag väljer en bok på över 200 sidor nästa gång! Man kommer ju förfan ingenstans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0