Weekend

Hoppsan hejsan, har inte skrivit nå vettigt sen i söndags insåg jag nyss. Vet inte riktigt, ibland blir det verkligen tomt på ord i mitt huvud.(Segt att jag alltid ska behöva förklara mig när jag inte har skrivit, ellerhur?) Men nu är jag tillbaka! Icke arg och besviken, men väldigt trött.

Det har varit en tuff vecka, så helg kan jag ju verkligen säga att jag förtjänar. Prov, läxförhör, långa dagar med tidiga mornar..you know it. Det SUGER.

Sitter och lyssnar på idolskivan här.. heheh hur fick jag tag på den? h0h0h0. Och gissa vad Calle sjunger? WALKING IN MEMPHIS!!

Har hänt massa skoj den här veckan jag har försökt lägga på minnet.. men tyvärr. Börjar seriöst undra om jag börjar få lite alzheimers kanske. Eller aa.. kanske.



Känns som att man har nördat lite för mkt happy aquarium
när "facebook F:et" har bytts ut till en fisk?


Kommentarer
Postat av: Virr

Du berättar inte ens om att du har varit på live konsert via webben ju:o

2009-11-21 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0