12 Oktober 1992 - 12 Oktober 2009

IDAG ÄR DET MIN DAG! Wiiie :)

Familjen väckte mig med presenter och frukost på sängen imorse. Fick nya hörlurar, Winnerbäcks platta& bok, tröjor, plattång och en kalender. Efter det kikade jag lite one tree hill och ringde farbror doktorn. Mellan tio och ett var jag på sjukhuset, först hos familjeläkaren, men han skickade upp mig till barnakuten. Som vanligt uppe på sjukhuset så vet dem inte vad ordet "skynda" betyder, så jag somnade i en soffa. Efter att ett visst antal doktorer hade kollat på det så bestämde dem sig för att tappa ur knät. Eftersom jag kom ihåg hur ont det gjorde förra gången så blev jag i princip panikslagen, men det gick bra till slut. Om man ska beskriva känslan, med bedövningen, så skulle man kunna säga att någon sticker in en nål in under knäskålen och drar runt lite. Skönt va?

Konversation under attacken:

Jag: Aaaajj!
Sköterskan: Tänk på någonting roligt!
Doktorn: Jaa, vad händer senare idag?
Jag: Jag fyller år idag..!
Doktorn: Allvarligt?! Haha kul dag!

Efter det här bestämde jag mig för att strunta i skolan, så vi stack först till apoteket och sen köpte donken och massa godis.
Och nu har vi nyss käkat mumsig spicyhot, och jag måste tyvärr ta tag i lite plugg.. just idag. Senare blir det tårta, och vad jag gissar på, ännu en present!

Familjen och släktens presenter jag fick igår och idag!

Inte för att dagen är slut än, men jag måste tacka alla som har grattat mig idag! Blir så himla glad! Varje sms, kommentar och all uppvakting har gjort mig överlycklig, vilket är bra, för på något vis känner jag mig nere.
Men, tacktacktack! ♥

Måste ju bjuda på en bild på den nya 17åringen!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0