Dan före dopparedan

Måste skynda mig att skriva detta inlägg så klockan inte hinner bli över 12!

Idag har släkten varit här och firat mig, fick mycket pengar och blommor :) Och sen kom martina på fika och massa prat, älskar våra pratstunder som in i bomben! Synd att vi inte hinner ses oftare :(<3



Min morbror skulle som vanligt jävlas. När han gav mig presenten sa han "Varsågod, en skruvad present". Och om det var det! Två träskivor ihop skruvade med ca tio skruvar, och emellan dem låg mitt lilla kuvert med pengar. Haha!

 

Det var det här jag fick av tjejerna i fredags,
Boken kommer från Marias mamma.
Något kul är att Maria ringde mig i Torsdags:
"Du vevve det här kanske är lite avslöjande, men vilken bh storlek har du?"
Så gissa vem bh:n är ifrån!

Tack för allt!

 

Igår satte mitt knä igång att svälla igen.. så nu är det mycket större än vad det var förra veckan.
Måste iväg till doktorn imorn, just på min födelsedag! Jag som vill till skolan, ingen jävla akut.

 

Tänkte sova nu, så den stora dagen tar sin början snart!

 


Kommentarer
Postat av: Astfors

I would love to see you in those panties! :)

2009-10-12 @ 19:43:31
Postat av: Veronica

hahaha:P

2009-10-12 @ 21:40:34
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0