Datorkunskap

Sitter på datakletionen och letar barbietårtor med Linnéa och Camilla. De hittade den här pyromanen:



Som jag skrev igår så har jag fullt upp den här veckan. I tisdags var jag på badhuset med Maria efter skolan, och när jag kom hem så var jag så trött och hade så ont i huvudet så jag ställde klockan helt fel. Vaknade upp igår exakt den tiden som jag skulle börja första lektionen, så det blev en sovmorgon kan man väl säga. Efter skolan mötte jag upp mamma på stan för en shoppingrunda, vi köpte en höstjacka, mössa, strumpbyxor, smink m.m. Det sägs att pengar och saker inte kan göra en lycklig, men jag undrar fan om det är sant.
Idag slutar vi redan 12.40 eftersom vi inte har någon labb, så vi tänkte ta en spicy och sen sticka till gymmet. Hela kvällen måste sen spenderas framför engelsk- och spanskböckerna. Prov och skrivning imorn.. Men vad gör det när det sen är helg? Fyfan vilken helg det ska bli! :D Ska förmodligen slinga mitt hår också, äntligen.
Time för matteC, skriver ikväll!


Kommentarer
Postat av: Virr

Pengar är allt hallå.

2009-10-01 @ 13:58:23
URL: http://meatshield.blogg.se/
Postat av: Mandy

ofta inte engelskan och spanskan har typ förstört hela veckan :o? inte förstört men inte fått en att kunna slappna av.... hehe

2009-10-01 @ 19:16:04
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv Mandy: Jooo skojar du eller :( Har inte varit lugnt en stund, och inte lär det bli mkt sömn inatt..

2009-10-01 @ 21:03:36
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0