En lördag som alla andra

Låg kvar i sängen till fem och kikade lite one tree hill som nyligen har kommit upp, har städat rummet från topp till tå, käkat awesome tacopaj, kollat på gårdagens idolavsnitt, ätit godis och slutligen druckit te och bakat negerbollar med bror min.

Mitt under baket:
Andreas: Fan va bajsnödig jag blev.
Veronica: ? -.-

Nu är vi förberedda för släktens besök imorn!

 

Nu tänkte jag dricka lite te som smakar gräddkola, äta godis, måla naglarna och kanske lägga på en ansiktsmask, innan det är dags att krypa ner under täcket igen. Ska hämta min kusin på stationen redan halv tolv imorgon.

 

Måste föresten tacka världens underbaraste tjejer för gårdagen! Det var skitmys, och jag fick jättefina presenter jag tänkte lägga upp bild på sen! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0