Fredagen

Innan jag somnar sött framför kvällens idolprogram, tänkte jag ta ett stort glas mjölk och tvätta bort sminket. Imorgon är det ingen jävla väckarklocka som gäller, nej för på lördagar får man ligga i sängen till 5!
Imorse blev det ingen skola för min del, vilket var skönt eftersom vi hade både engelskaprov och spanskaskrivning. Det pågrund av att jag igår efter duschen upptäckte att mitt vänsterknä hade börjat svullna upp, och det var inte nå mindre imorse direkt. Drog till farbror doktorn för att se att det inte hade någonting med mina tidigare knäproblem att göra, men icke! Får gå på inflammationshämmande i tolv dagar så ska det antagligen bli bra.

Kvällen började med tacos hos malin med tjejerna och Tobias, för att sen ta bussen till hässlö, vilket visade sig vara big fail. Kort sagt, blev en nice kväll med en hel del norska, tack för den! :)

Vad gör jag här?

Bra fråga.. får sova på saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0