Gaaaaah

Jag som alltid längtar efter dagar då jag inte ska göra någonting. Har nu kommit på att jag faktiskt hatar såna dagar.
Vaknade halv sex, och bestämde mig för att strunta i högskoleprovet. Såg det mest som en jobbig utmaning med kryckorna, även fast jag verkligen ville skriva det. I vår så jävlar!
Är totalt utvilad eftersom jag somnade tidigt igår, så vad ska man göra nu? Mina fina facebook fiskar mår kanon, så jag kanske ska läsa lite? Får helt enkelt göra såna där tråkiga saker som man aldrig annars gör. Efter den här dagen får jag stödja på benet igen, så det känns ju ändå bäst att slappa fullt ut så att det verkligen blir bra. Håller hundra tummar att det inte kommer tillbaka den här gången. En sak är säker, kommer inte sitta still en minut till det här lovet!

Blir så lycklig av den här bilden, bebbo!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0