Godnatt söndag

Har helt enkelt inte någon inspiration att skriva just nu, för vem vill veta att..

..jag idag vaknade alldeles för tidigt, blev skitförbannad och kunde inte somna om.
..jag inte hann äta frukost eftersom att familjen skulle åka till mormor och jag inte ville vara själv hemma.
..jag satt och pluggade ikapp fysiken jag låg efter med medan alla andra lekte pyromaner på tomten.
..jag körde hem med en skräckslagen storebror i baksätet.
..jag har efter det suttit vid datorn och jobbat med engelskarbetet(Läs: Köpt nya fiskar till mitt happy aquarium) Och även kollat på Playa del sol och Parlamentet.
..jag tog nyss ett långt varmt bad med hårinpackning och en ansiktsmask som såg ut som en spya.

Lägg märke till att alla meningar börjar med ordet jagE G O I S T
Min dator har också fått spasmiska ryck, helt plötsligt när jag håller på och skriver en mening, så upptäcker jag att muspekaren(eller vad den nu heter), helt plötsligt har "klickat", och orden skrivs mitt i meningen.

Tror det är dags att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0