Höstdepression

Mitt humör har pendlat upp och ner hela lovet, och jag har ingen jävla aning vad jag tar mig till snart. Idag har jag försökt intala mig själv att vara lite happy, och visst fungerade det ett tag. Ska precis slå mig ner i soffan med min kära familj och se idol och äta mängden chips och godis. Tidigt imorgon ska vi åka ill TunaPark för att vända upp och ner på affärerma och tömma plånböckerna. Det är vad jag kallar lycka. Måste skriva upp vad jag har gjort de senaste dagarna, så att jag kan gå tillbaka och kolla om man inte minns det en vacker dag.

Tidags: Som jag skrev tidigare så blev det bio med Martina, Nathalie och Isabelle. Vi såg Flickan som lekte med elden, sjukt bra film! Men väldigt obehaglig. Kom på mig själv att en gång skrika rakt ut av rädsla. Efter det satte vi oss på stugan en stund, och blev därefter hämtade och åkte till en lokal nära här, där det var filmkväll med några sköna grabbar. Såg the haunting in connecticut, psykfilm! Alla var livrädda där inne, för att inte prata om martina som satt och kollade ner i golvet ;)

Onsdags: Åkte ner på stan med Martina där vi gick till Sf för att leta efter mitt skärp jag olyckligtvis hade tappat. (det sjuka är att jag i månader har letat efter det där skärpet+några skärp till, och samma dag som min syster hade hittat dem i en av väskorna jag hade med mig till Öland, så tappar jag bort det ena igen.) Men inget skärp hade hittats på Sf inte, suck. Efter det tog vi bussen till gryta och umgicks med Martin och hans kompis, och så spelade jag och Martina in en liten truddelutt till galen bakgrundsmusik, som bestod av typ "Veeevvoo och maaartinoo" "Aumauma". Haha!

Torsdags: Det var visst igår det. Pappa skjutsade över mig till Maria, där hon, jag och Issa satt och kollade på outsiders och käka äppelkaka. Det handlade blandannat om en tjej som var med om en brand när hon var litet spädbarn, och har nu 88% brännskador över hela kroppen. Tjejen såg inte ut som en människa! Vi satt och sa flera gånger om "jag ska aldrig mer klaga på mitt utseende". Efter mat hemma osv så kom Isabelle över på sleepover, så jag lärde henne Happy aquarium(:D),sen pratade massor och kollade på Madagaskar 2 med popcorn och te. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0