Jag blir arg

Sitter med Linnéa och Camela i datorsalen och googlar våra mammors namn. QLQL, borde väl egentligen jobba...

Min dator har kollapsat :( Det tar typ tjugo minuter att starta den, måste köra en systemåterställning när jag kommer hem.
Det roliga, eller roliga.. saken är att alla 4 datorer i vårt hem är ur funktion, ALLA FYRA! Jag börjar seriöst tro att datortillverkarna har en knapp de kan trycka på så att alla datorer helt plötsligt bara säckar ihop. Iallafall såhär under lågkonjunturen när ekonomin krisar.

Tack för mig, nu ska vi bege oss mot mattelektionen och få tillbaka våra prov.
Om dagen inte har börjat illa redan, kommer jag bli självmordsbenägen efter detta.


Kommentarer
Postat av: Sveddan

Eller så är familjen Johansson lite ohändiga...

2009-10-08 @ 13:14:29
Postat av: Virr

Nämen:o en uppdatering

2009-10-08 @ 13:52:42
Postat av: Veronica

haha orka att jag såg era kommentarer nu x)

2009-10-14 @ 21:27:29
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0