Lovely weekend

Äntligen är helgen här, känner att jag får njuta av den mer än någonsin. Har haft en vecka med matteprov, nyhetsredovisning och även ett helt stört spanskaprov. Ibland ångrar man att man valde NV! Men snart har ju ändå halva tiden gått.

Igår kväll kom Linda hit, vi tog med oss plånboken och gick huttrande till ica och köpte på oss godis. Hemma satte vi oss och kikade på den senaste Wallander med en glass i handen. Efter typ 20 min somnar Linda.. kul. Där sitter jag alldeles ensam och biter mig i fingrarna för att jag inte ska skrika. Precis när filmen tog slut så vaknade hon igen.. kul. Så råkade jag nämna nått om www.sjalvmord.com och tjejen sätter igång att ha högläsning därifrån. Det måste verkligen vara en oseriös person med för mycket fritid som har skrivit den där sidan.
Menmen, som vanligt höll vi på att skratta upp magsäcken.

Tänkte städa mitt akvarium på fb nu, sen ta en dusch!



Kommentarer
Postat av: lindaa

love u so much!!!

2009-10-17 @ 21:44:39
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

and I love you tooooo!

2009-10-18 @ 01:01:39
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0