En chockerande upptäckt

I Tisdags morse gick jag upp, gjorde frukost och gick sen in i mitt rum för att krypa ner under täcket och se the voice samtidigt som frukosten ramlade ner i magsäcken. Efter ett tag upptäckte jag att bananen jag hade tagit med mig, helt plötsligt var spårlöst försvunnen! Letade i hela rummet, under sängen, i hyllorna, på tv.. Gav upp och gick och hämtade en ny banan, och tänkte att den iallafall skulle komma fram någon gång.
I onsdags morse när jag skulle ta fram nya strumpor ur min låda upptäckte jag en banan liggandes där bland alla underkläder. Tänkt om någon annan i familjen skulle ha hittat den, och kanske fått upp en annan tanke i huvudet än att jag kanske hade lagt den där och sen glömt det?


Huvudet är proppfullt, vad ska man göra?


Kommentarer
Postat av: Virr

Hahaha, åh varför hittade inte adde den hahahah

2009-10-09 @ 15:51:16
Postat av: Mandy

haha bra där vevve!

2009-10-10 @ 13:48:23
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0