Nya designen nästan klar!

Som man kanske märker så är det ny design på g här -äntligen! eller hur? Men den är inte riktigt klar än, lite saker som ska fixas. Personen som gör om min blogg är min underbara bästavän Martina, som är rikigt duktig som man ser! TACK SKA DU HA! ♥ lots of love.
Besök gärna hennes blogg genom att trycka på hennes namn här över. Bloggen handlar om, som man kanske kan ana, hennes otroliga teckingar! Men också mycket annat fint hon pysslar med. Kika in :)

Var som sagt på Tunapark idag med mamma, linda, faster och kusinen. Tjockt nice, sprang runt som dårar mellan 11-17, snacka om att man var slut i kropp och skalle efter det, med för lite sömn också dessutom. Fick med mig mycket fint hem, kan visa det imorgon om inte kameran strejkar.
Efter det så kom Linda och Maria över och vi stack ner på stan för en mysig, fast kort fika.

Nu är jag så trött att jag inte vet vad jag ska ta mig till riktigt. Gick upp halv åtta imorse!
Imorgon ska jag ta tag i mycket saker, en duktig Veronica.

Lätt jag ska bli en shopaholic!

 

Ida och hennes röda lappar


Tänkte vara lite smart och köpa stora strumpbyxor eftersom jag alltid köper för små.
Benen är bra, men man skulle få in tre rumpor uppe på varandra och två Veronicamidjor för att resten ska passa.
Vad fan hände liksom?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0