Sådär!

Dåså.. datorn var det nu ordning på igen. Ska nog ta och köpa mig ett virusskydd, känns lite säkrare så liksom.
Har precis kommit ut ur duschen, efter en riktigt lång skoldag plus kommunfullmäktige på det, och därefter kört ut till maxi och storhandlat inför helgen. Imorgon kommer brudarna över på mat, för att förmodligen sticka vidare på fest, och på söndag kommer släkten hit och firar mig! Inte långt kvar till måndag nu :) Och jag längtar!!
Var ute och tog höstkort med Linnéa igår som sagt, och snart ska jag lägga upp lite här på bloggen+fixa en ny design. Men det får bli när jag har fått bilderna.
Nu ska jag läsa igenom spanskaläxan, för att sen möta john blund uppe i det blå.

Det här fick jag av Linnéa i tidig födelsedagspresent! (hon ville ge mig det direkt)
En lila mugg, "Best friend tea'"(smakar skitgott!), Tåseparerare, nagellack, ett ljus som luktar kanelbulle och det där söta kortet i mitten :)
Tack så jättemycket! <3

 

Föresten varför är blogg.se så jävla segt?(bara den här sidan den här gången)


Kommentarer
Postat av: Virr

Vevve du måste fixa min blogg!!!!!!!

2009-10-09 @ 00:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0