Fredag, härliga fredag

Jag får be så hemskt mycket om ursäkt för den urusla uppdateringen. Har varit så jävla trött den här veckan, sovit jättedåligt. Har även fått vätska i knät igen.. Så har varit på sjukhuset idag mellan nio och två. Röntgen, tömning och kortison. Blir det inte bra nu så vet jag fan inte vad jag gör.. men det ska förhoppningsvis bli.
Blev lite skakis, läkaren berättade att jag fömodligen har en lätt reumatisk sjukdom. Även fast jag har trott det jättelänge så blir det ju inte direkt en glad överaskning. Men ska förmodligen inte lida så mycket av det, utan möjligtvis få svullna leder ibland som måste tömmas. Inga problems med träning, vilket är en jävla tur! Annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Menmen, ska inte hoppas för mycket nu. Är så jävla rädd att jag ska börja få ont i lederna.

Men nog om det dystra här i livet, har ju faktiskt gått på höstlov nu! Perfekt timing, behöver vila upp både kropp och själ. Det ska bli en awesome vecka :)
Imorgon bitti halv nio är det dags för högskoleprovet. Vi får se om jag går dit, känns lite jobbigt när jag nu inte får stödja på mitt ben de närmasta dygnet, att komma där hoppades på kryckor och sitta och ha ont. Låter..kul.

Tänkte ta och fixa om desigen den här veckan! Eller måste rättare sagt.

Tänkte ta en lugn kväll med idol och sköta om mina fina fiskar på facebook. Hörs sen!

Reminder


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: Hmm, så skönt! Ja, jag mår väl bättre. Var på en magnetröntgen idag! Man får svar inom en vecka om jag ska opereras.. Hoppas inte!! :P

2009-10-23 @ 19:28:23
URL: http://eimj.blogg.se/
Postat av: lindaa

VA VADÅ FÖR SJUKDOM? ÄR DET FARLIGT? <33333333

2009-10-23 @ 19:49:01
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0