Vad är det som gömmer sig där inne?

Tänkte att jag skulle visa mitt knätillstånd för tillfället, och det efter dagens tömning på 45 ml.
Har föresten upptäckt att 45 ml är nästan lika mkt som min deodorant innehåller :o

 

Man kan ju undra vad som gömmer sig därinne? En liten alien? Den senaste veckans tekonsumtion?
Lite dålig kvalité på bilderna, tagna med webbkamera.

 

Insåg just att det endast är 50 minuter kvar av min 17års dag, och att jag aldrig mer kommer att vara 16 år! Känns lite weird.
Jaja, inga djupa tankar nu, ska njuta av den sista lilla snutten av dagen genom att sova.

 

Som sagt, tack för all "uppvakting"! Det betyder mycket ♥

 


Kommentarer
Postat av: Martina

asså de ser ju ut om en jävla utomjording där inne..

2009-10-13 @ 20:27:18
URL: http://www.mjorgensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0