Fortfarande ingen kamera..

.. och en paj jävla r-tangent. RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrrr, sådär :D

Känner mig typ dödsjuk. Febrig och svag i koppen, men icke heller, jag är frisk helt igenom. Har suttit hela eftermiddagen med fysikboken uppslagen framför mig och nynnat med mp3n i öronen, visst fan ska provet gå galant imorn! Fast samhällseminariumet och spanskaläxan... vi får se.
Är very proud of myself idag. Körde lågintensiv löpning på idrotten, och jag grejade 5 km utan att stanna en enda gång! Wiihoo
Nej nu jävlar måste jag söka upp mer fakta om skitmoderaterna.



Kommentarer
Postat av: Virr

seg updatering:(

2009-09-22 @ 13:01:56
Postat av: Mandy

haha så dåligt seminariumet var?!! :o

2009-09-22 @ 17:26:27
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv: Jaa gud :o så dem ska tjaffsa, nästan skrika på varandra, haha x)

2009-09-22 @ 21:39:35
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0