No camera

Gårdagen blev väl inte riktigt som vi hade tänkt oss. Övningskörde ner till centralen för att hämta upp kusinen, men när jag jag väl skulle starta bilen igen så startade den inte. Helt plötsligt var halva släkten där med startkablar och hela köret. Men när bilfan inte ville starta så morfar fick vi åka med morfar. Väl ute hos mormor spenderade vi flera timmar sittandes i fönsterkarmar och tvätta fönster. Kul att hjälpa till, och dessutom få lite pengar för det! :)
På kvällen kom Linnéa och Linda över och åt massa godis och tog lite bilder med Linnéas systemkamera.


Min kamera är då för tillfället out of order, eller ja, batteriet är heltomt och jag har lyckats pajja sladden man ska ladda kameran med. Ska köpa en batteriladdare när min ekonomi vill gå ihop sig. Tills vidare blir det snålt om bilder, kanske nå gammla jävlar :)

Söndag innebär slut på ännu en vecka, och snart start för en ny. Känner mig faktiskt väldigt stolt över mig själv, över hur jag har presterat dessa tre första skolveckor! Jobbat på bra med skolarbetet(att jag ligger efter i matte och fysik behöver vi inte låtsas om), tränat flera gånger i veckan och sovit som törnrosa själv.

Så jävla bra kille!


Kommentarer
Postat av: Mandy

skitfina bilder på dig Vevve!

2009-09-13 @ 20:22:12
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: lindaa

du är så vacker!

2009-09-13 @ 21:30:43
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Veronica

Tack va gulliga ni är! :)

2009-09-13 @ 22:56:59
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Virr

För seg uppdatering, ger upp blorren snart...

2009-09-14 @ 14:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0