Tisdagkväll

En kopp te, nyduschad med myströja och glasögon, plommon, idol, andra avenyn och glosor, visst fan blir det en slapp kväll.

Lider av en sån grym träningsvärk efter kickboxningen i söndags och intervalllöpningen igår på idrotten. Men trotts det kunde jag idag inte hålla mig ifrån att dra på mig löparskorna och sticka upp i skogen för en springtur. Som tur var så slapp jag stuka någon fot den här gången där jag skuttade runt bland alla rötter, som jag lyckades med i våras. Men alltid ska det vara något, sprang runt som en dåre ett bra tag och försökte hitta ut ur skogen, helt jävla lost.

Idag har jag och Linnéa anmält oss till högskoleprovet. Känns lite konstigt, man vill ju inte vara stor och förbereda sig för högskolan än. Och att provet skrivs en hel dag, på en lördag(!) gör väl inte saken så himla mycket bättre heller. Men vad gör man inte för att kunna få ett så bra resultat som möjligt så man kommer in på den utbildningen man vill senare?

Kan inte sluta skratta åt minen!



Kommentarer
Postat av: Eddie

Jaså, jaså.

Jag såg också på Idol lite.



Just nu glor jag på en film (:

2009-09-15 @ 23:42:48
URL: http://mreddie.blogg.se/
Postat av: Virr

Snacka om att inte njuta av livet.

2009-09-16 @ 14:21:36
Postat av: Veronica

Vafan snackar du om viktor? Det är kanske inte att rekomendera att ta tagen som den kommer jämt... som vissa, hosthost*

2009-09-16 @ 15:26:37
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sounds nice Mr.Eddie ;)

2009-09-16 @ 15:30:12
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0