Trött dag.

Helojsan!
Har inte skrivit sen i torsdags märkte jag, så tänkte skriva några rader och lägga in lite bilder.

Hade en galen kväll igår tillsammans med Linda och Linnéa på Kristiansborg. Vet inte riktigt vad man ska säga.. men vi kom iallafall hem tillslut!

"Jag kan cykla"
x)

Idag har familjen varit över till moster på middag, riktigt gott! Och så har jag nyss varit förbi kulturnatten en sväng. Är så jävla trött och sliten idag så tänkte koka lite te, göra toast, dra på mig ett par raggsockor&en filt, och se one tree hill. Hur mysigt som helst.


Kommentarer
Postat av: Virr

ja kan cykla var ju allt hon mumlade om hela natten:D

2009-09-20 @ 00:06:51
Postat av: Veronica

Hahaha skoja inte x)!

2009-09-20 @ 01:03:14
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0