Happyhappygirl

...with a happy happy smile!

Har haft en underbar dag än så länge. Riktig jävla mördarsimning på idrotten, första glassen i vårsolen med vännerna, träffat min bästa vän en stund på stan, NJUTIT AV DET FINA VÄDRET, och nyss när jag kikade i min mail så hade jag fått från donken. SKA FÅ GÅ PÅ INTERVJU 3 NÄSTA VECKA!! Känns hur jävla bra som helst, nu är jag till 75% garanterad jobbet :) Tänkte nu ta och hoppa ner i ett varmt bad (som jag aldrig gjorde igår), med ansiktsmask och hårinpackning. Efter det blir det pluggpluggplugg, men ärligt talat så kan inte ens det förstöra min dag. Senare ska jag klicka hem conversen och förmodligen lite vitaminkappslar som jag har blivit tipsad om.

Hoppas på att dagen fortsätter vara lika bra!





Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

åh vad kul att du ska på en tredje intervju :D lycka till på den också gumman!

2010-04-12 @ 17:54:19
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: mandy

nice hörru! hoppas det går lika bra på tredje!:)

2010-04-12 @ 17:54:27
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0