Lördag

Sitter i soffan, lyssnar på Timo och är lite halvemo. Känns som min dag har varit en evighet av panik, nötter, regler och bokstäver hit och dit och en dryg jävla röst som skärde i öronen hela tiden "OCH SÅ LÄGGER ALLA NER SINA PENNOR SÅ JAG SER ATT INGEN FUSKAR!!" gaarghh. Man fick inte dricka eller äta under alla fem prov, ingen jacka på stolen, mobilen helt avstängd, papper skulle samlas hit och dit, inga klotter på papprena, leggkoll femhundra ggr så ingen annan skulle komma och skriva en viss del åt någon. Nejfyfan, hemskt är bara förnamnet. Har kikat igenom svaren på texttv eftersom hemsidan är överbeslastad, och det är fan skrattretande. BÄTTRE LYCKA NÄSTA GÅNG VA?!

Nu ska jag äta mat med min kära familj, sen fika med Maria!

Klicka här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0