Tisdagen den 20 april

Tänkte att det kanske är dags för ett ordentligt inlägg.
Sen sist har jag tagit det lugnt, tagit det lugnt, tagit det lugnt, firat kusinen, provat på att köra med en bil som har växlar och satt mig in i kopplingens komplicerade värld(min familj äger bara en automatbil, vilket är ungefär lika svårt som att köra lådbil, gas broms och ratt), vart på spinning, toppat håret, simmat med klassen..och tagit det lugnt.

Hade egentligen behövt gått till skolan idag, hade massa saker att göra både i skolan och efter. MEN när jag vaknade hade jag sån kramp i magen att jag fick lägga mig i fosterställning och somna om igen för att inte känna smärtan. Ingen aning vad det kan vara, men imorgon måste jag gå!



Jag som varje gång har trott att jag är stenrik när det inte går att stänga plånboken - här har vi förklaringen. På vissa hade till och med texten försvunnit, och hälften av kvittona vet jag inte ens vad det är jag har köpt. Skamligt.







Nya skor, med dubbelrum för tårna.

Nu ska jag fortsätta äta mina fiskpinnar med bröd och ketchup - glamorös lunch fick det bli idag. Blev sugen på choklad efter att ha sett Bella&Tyra show från förra veckan när dem besöker Marabous chokladfabrik, så jag ringde mamma och bad henne köpa med sig efter jobbet! Mihi

Linn fick lyssna i min mp3 på matten i fredags.
"Vad är det här? Är det Magnus Uggla?"
DÅ gav jag henne en mördarblick och tog tillbaka min mp3,
det var ju WINNERBÄCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0