Life is good

ÄNTLIGEN HELG! En ångestfri jävel dessutom, inga prov nästa vecka! Måste vara typ 3:e i tvåan. Men det har blivit min livsstil, ingenting konstigt alls. Jag är rätt glad idag faktiskt, fick sova så länge jag ville, och efter det låg jag i sängen, lyssnade på musik och åt naturgodis som linda dumpade i min papperskorg igår. HEHEH, så jävla skönt att slippa stressa upp som alla andra mornar.

Igår var det många bollar i luften. I skolan hade vi tre läxor/prov, som jag inte skulle vilja kommentera. Energin är slut på den fronten, det finns en gräns. Efter det stack jag till gymmet och svettades lite(där dem förresten hade möblerat om? kände mig allmänt vilsen efter två år när det sett likadant ut), och efter promenix hem och dusch, var det iväg igen! Hann prova klänningen jag hade fått hem från H&M därimellan, den är så somrig och söt! Trampade till kusinerna med systerbyster på pakethållaren, där jag tonade/färgade både Idas och Ulrikas hår mörkbrunt, det blev riktigt jävla snyggt! Kladdade färg i hela Idas ansikte, på öronen, nacken och halsen, och efter en stund märkte vi att det var väldigt svårt att ta bort. haha! Efter det sprang vi och köpte pizza och kebab och hade en mysig stund framför Så ska det låta. Väl hemma kom Linda över en stund, vi käkade naturgodis och ja.. vad gjorde vi mer? Lyssnade på google översätts röstöversättare för blinda.

Idag har jag träningsvärk, AJ! Vill att mamma ska sluta jobba så hon kan hämta ut mina Converse från Junkyard på Ica som kom igååårrr.. Ska iallafall fixa till mig och dra ner på stan nu tänkte jag.

PUSS



wannabekenzapose


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0