Woolah!

Vilken jäkla härlig dag! Började 9 på Bombardier arena, föreläsningar till kvart över tio om fattigdom, snaaaark. Efter det cyklade jag och Mandy ner till stan, käkade Vivaldi och skrev klart vår spanskauppsats. Tog en promenix hem, drog på mig löparskorna och har nyss sprungit i över en halvtimma. Har precis hunnit varva ner lite, så ska göra lite styrkeövningar och strecha, sen väntar en lång dusch. Resten av kvällen ska jag spendera framför mina älskade BOOKS<3

Nu måste jag ta reda på om Linn är vid liv.





Kommentarer
Postat av: mandy

haha, fortfarande inte hört nåt från Linn? :o

2010-04-27 @ 18:45:23
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra jobbat verran!

2010-04-27 @ 20:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0