Homelihome

Hejsan blorren, kom hem redan i onsdags men har haft annat för mig än att sitta här.

I ondags var jag hos optikern och checkade allt med linserna, har gått ett helt år nu sen jag började använda det! Såg bra ut så beställde nya för det kommande halvåret. Efter det fick jag skjuts till kusinerna där vi var ute och gick/hade löptävling med några söta falukorvar till hundar och gick sen till farmor på köttbullemiddag. På kvällen blev det den dagliga powerwalken med Maria, sköönt som faen.

Idag var det upp och hoppa tidigt, först övningskörning som höll på att gå åt helvete och sen lunch på stan. Hem och tagga för jobb, där jag jobbade till 23 och inte hade ätit sen 13, kaos med mycket folk, en ostabil röst som sprack varannan mening och sprängande huvudvärk.


Hahah, jag har en liten historia att berätta, som hände i onsdagskväll. Häromdagen på stan så köpte jag på mig Viva Colour Mousse nyans 08 som heter Pärlemor efter ha blivit tipsad om det på Åhlens. En mousse/toning som ska ta bort gula skiftningar i blekt hår. Well, började vid kl 01 och dränka håret i detta, och märkte att min hårfärg direkt började förändras. Mörkare och mörkare, tillslut var det mörkblont med LILA skiftingar(moussen var lila). Fick panik och sprang runt i lägenheten och bestämde att jag skulle köpa en ljusbrun toning morgonen därpå, för BABYLILA HÅR?!?!?! Det var då jag ställde mig i duschen, sköljde ur det och insåg att allt det lila försvann ner i avloppen och min hårfärg var kvar......

Skönt, där fick jag ingen effekt av moussen för att jag är BLOND I HUVET! Både mamma och Linda garvade rått och sa att dem visste att det skulle bli så, MEN HALLÅ VARFÖR SA NI INTE DET DÅ?!

Tur nog så skulle bara skiten hållt i 8 tvättar så det var väl lika bra det.

NEjfan, nu kastar jag in handduken. Imorgon ska jag goes tiger och slita ur alla kläder ur garderoben, rensa bort hälften av skiten som jag inte använder och sen slå klackarna i taket på nighten, YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0