Latmaskis

- Varning för tråkigt inlägg -
Jaha vad håller jag på med då? Detta håller inte längre vaaa!
Hur länge sen var det jag var på gymmet nu? VECKOR SEN! om inte månader?
Min sjukgymnast har klart och tydligt berättat att jag måste träna knät 3 ggr i veckan, annars kommer skiten aldrig bli bra, knät hoppar troligen ur led HELT och det blir operation. Är det värt det? Svar NEJ!
Men visst äre bra jävla skönt att istället för att ta en sväng till gymmet, lassa upp en skål med mammas GODA cheescake och lägga sig och glo på filmer i timmar, för sånt behöver man också.
Men nu har det blivit för mycket cheescake och för lite bodybuilding.

Därför...KÖR VI med start imorgon klockan 12.00 at Björnövägen. Be there!


För fyfan vad jag längtar efter att kunna gå på spinning, kickboxning och andra galet roliga pass. Få ta ut mig till 120% och känna mig mer levande än någonsin. Men för att ta mig dit måste jag först och främst säkerställa musklerna i knät. Så vilket mål är rimligt?
I september ska jag göra comeback i spinningsalen för första gången på 4 månader, mer peppad än någonsin!

För det är ju faktiskt så att jag kan klara av allt jag verkligen vill klara av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0