Ledig

Tjabbatjenamorsningkorsning

Har väl gjort ganska mycket exakt det som står i två inlägg tidigare den här veckan, hello spontan woman.

Klippt topparna(och blivit bedd om att komma tillbaka om 8 veckor, hehe slitet?), varit på stan och köpt för stora jeans och en kofta som har gått sönder, övningskört och fått motorstopp ett X antal gånger, blekt utväxten så ser inte riktigt klok ut någonstans, JOBBAT vilket har resluterat i en dödstrött tjej som INTE har tränat på flera veckor vilket sjukgymnasten skulle döda mig för. Får inte glömma att jag har umgåtts med fina vänner också. ♥

Men nu är jag iallafall ledig i några dagar och ska njuta som satan av det! Augusti blir en lugn jobbmånad, vilket jag behöver.
Nu ska jag sova och njuta av sovmorgonen till 11 imorgon, wiiiiiiiiee.

Försöker vara lite gullig och le med tänderna.
Resultat: HAMSTER

Andreas & co for(hehe ordet♥) till Kolmården,
det var en sån dag jag ville ringa och sjukanmäla mig.
Men det gjorde jag inte, se vilken duktig tjej som jobbar istället för att ha ett liv!

 

Och så...städa ja. Vet inte hur många månader jag har tänkt göra det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med Kolmården och få se en massa häftiga djur.

2010-08-03 @ 13:12:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0