Söndag

Hejhellooo

Saker som plågar mig för tillfället:


1. Att jag inte kan ha datorn högre upp på magen än på höfterna. Blir jobbigt för armarna.
2. Att jag inte kan böja mig ner framåt, måste gå fram några steg, vara rak i ryggen och böja benen.
3. Att jag ser gravid ut när jag sätter mig ner.

Läker det inte som det ska nu vet jag inte vad jag gör. Men jag ska göra allt för att det ska bli bra. Sådeså.

Annnnnars då, lönen har som sagt kommit och det känns som den snart är slut. Så. jävla. proffsigt. Drar på att logga in på Nordea och mötas av en chock. Men vad gör man inte för att få leva lite också! Köpt på mig en del snygga kläder!

I fredags var jag och Martina på dejt och jag stod för betalningen. Sa till henne i våras "Får jag jobb i sommar så är det jag som bjuder dig på middag!" Hoppsan så fick jag jobb och satt där med löftet. Fast det var både gott och jättemysigt så det gjorde inte ett skit :D Min fina bäästis.

En sak till...jag har börjat dricka kaffe (?!), och inte nog med det så tycker jag det smakar gott! Drack tre koppar i fredags....

Har dessutom bokat halkkörning och blivit skillad på att växla, svinfint!
Som vanligt så tänkte jag tömma kameran:


Ehm ja, brukar fotografera strumpor tydligen.

Nya leggings!

Nya kavaj

Blev en bild ändåå

Nu ska jag läsa lite psykologi och sen teori.
Effektiv<3

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

ser jättefint ut i naveln :D blir lite avis

2010-08-29 @ 22:26:37
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0